prodigital blogpost seo 1024x576 1

49% korisnika kaže da koristi Google za otkrivanje ili pronalaženje novog predmeta ili proizvoda. Da li ste ikada u potrazi za željenim proizvodom pretraživali dalje od 3. stranice na pretraživaču? Znamo da niste.

50% marketinških stručnjaka veruje da je SEO najefikasnija strategija digitalnog marketinga

Cilj SEO je u poboljšanju rangiranja vašeg sajta u rezultatima pretrage. Ali osim toga, svrha postizanja visokog ranga je da privuče više prometa i da taj promet pretvori u potencijalne kupce i kupce. Kada kreirate sadržaj koji je u skladu sa potrebama ciljne grupe, a zatim ga učinite lako dostupnim na pretraživaču, vaša kompanija postaje koristan resurs.

Jedan od najboljih načina za postizanje vaših marketinških ciljeva

Takođe, SEO je dragocen alat za prepoznavanje brenda, izgradnju odnosa sa ciljnom grupom i pozicioniranje sebe kao autoritativnog i pouzdanog stručnjaka u svojoj oblasti. SEO je tu da sajt vaše kompanije stavi na prvu stranicu Googla, a ključne reči koje opisuju vašu poslovnu sferu i proizvod, istakne više od konkurenata.

Ključne reči su zaista ključne

Ključne reči su reči i fraze koje potencijalni kupci koriste za pronalaženje proizvoda, brend kasnije koristi kako bi se opet povezao sa kupcima.

Prenaseljenost planete, prati i prenaseljenost interneta

U potrazi za proizvodom, ljudi kucaju ključne reči ne bi li rešili svoj problem. Danas ključne reči moraju biti dobro istražene, pažljivo odabrane i razumno korišćene u vašem sadržaju da bi bile efikasne.
Dok marketinška agencija radi na optimizaciji sajta, lako možete nadgledati i meriti rezultate. Što znači da nikada nećete morati da brinete o tome da li ste efikasno iskoristili budžet za digitalni marketing.

Kontakt

Kraljevića Marka 11, Novi Sad, Serbia

021 302 59 84 062 774 500

office@prodigital.rs

Postani deo tima

Ako vidiš sebe kao kreativnu osobu,
koja pliva u digitalnom svetu, zakaži intervju za posao već danas.