{ProDigital Usluge}

Marketingom
do profita!

Vaš brend ima mnogo toga da kaže, ovde smo da bismo bili sigurni da vas vaši kupci čuju!

Svesni smo da lajkove i komentare ne možete da unovčite, zato ProDigital, pre svih usluga osmišlja Prodajni levak, odnosno strategiju za svoje klijente koja je pravljena posebno za njih, sa svrhom da učini samo jedno DUPLIRA PRODAJU!

Upravljanje društvenim mrežama, oglašavanje na internetu, izrada sajta, e-mail marketing i pisanje prodajnih tekstova usluge su naše agencije, međutim one ne mogu da funkcionišu bez prodajnog levka. Zašto?

Prodajni levak do poslednjeg evra može da isplanira koliko će profita doneti pomenute buduće marketing aktivnosti.

Svesni smo da visoko lajkovani profil ne mora da bude i onaj koji ima zabeležene visoke cifre u prodaji. Znamo šta vam je bitnije, te vaše vreme i resurse nećemo uzalud trošiti.

{Naše usluge}

Usluge koje čine
prodajni levak

Marketing strategija

Planiranje Vaše marketinške strategije je presudan prvi korak. Marketinški plan svako treba da ima, ali često nije prikladan za namenu, zastareo je i retko se kontroliše. Većina preduzeća isprobava različite marketinške taktike, bez jasnog plana i ne beleži uspeh.

Istraživanja su pokazala da preduzeća koja imaju marketing strategiju uspevaju, nadmašuju konkurente i zadržavaju kupce, više od onih koja nemaju plan. Bez strategije u marketingu, komapnija nema pravac. Odluke mogu biti donešene površno, prilike mogu biti propuštene, a posledice toga mogu oštetiti ili čak i uništiti poslovanje.

image bg 1
illastration 1
cilj marketinga

Cilj vašeg brenda je važan, ali on ne definiše vašu marketing strategiju

Zamislite da je efikasan marketinški plan vozilo kojim ćete doći do Vašeg poslovnog cilja. Sada je na vama da izaberete da li će to biti bicikl ili ferari.
Pravu marketing strategiju za vašu kompaniju stvaramo na osnovu detaljne analize tržišta, poslednjih trendova u marketingu i pažljivim ispitivanjem ciljne grupe vaše komapnije. Vizualizujemo proces napretka vašeg brenda, kroz posmatranja statistike društvenih mreža, biranjem dizajna koji odgovara ciljevima brenda, sve u cilju povećane posećenosti sajta, zadržavanjem i formiranjem nove grupe kupaca.

Istraživanja kombinujemo sa najnovijim metodama oglašavanja, dizajna i optimizacije u cilju da Vas u vašoj sferi poslovanja učinimo, ne samo najboljim, već globalno prepoznatljivim.

{Halo strategija podeljena u 8 faza​}

Prodajni levak

Ključ celog sistema je da:

privučemo

edukujemo

negujemo

(gradimo odnos)

podstičemo na akciju

Faze prodajnog levka:

Faza 1.

Razumeti i identifikovati kupca iz snova

Faza 2.

Kreirati savršen mamac za kupca iz snova

Faza 3.

Sakupi kontakte i njihove informacije

Faza 4.

Strategija ponude „koju ne mogu odbiti“

Faza 5.

Saobraćaj

Faza 6.

Tehnika magičnog fenjera (email marketing)

Faza 7.

Konverzija prodaje (email marketing)

Faza 8.

Automatizacija i prodaja (email marketing)

faza 1

Faza 1. Razumeti i identifikovati kupca iz snova

9 pitanja za definisanje idealnog kupca:

  1. Gde tvoji idelani kupci provode vreme i skupljaju se
  2. Gde idealni kupci dolaze do informacija?
  3. Koje su im najveće frustracije i izazovi?
  4. Koje su njihove nade, snovi i želje?
  5. Koje njihov najveći strah?
  6. Koji je njihov najčešći kanal komunikacije?
  7. Koje fraze, tačan jezik, žargon koriste?
  8. Kako izgleda jedan dan u životu idealnog kupca?
  9. Šta ih čini srećnim?

Faza 2. Kreirati savršen mamac za kupca iz snova

Savršen mamac = ponuda visoko vrednosnog sadržaja:

  • Besplatne konsultacije
  • Kuponi
  • Ček lista
  • Kviz
  • Video
  • Video kurs
  • Podcast
  • Live demo
  • Ulaznice
  • Fizički proizvod
  • Infografik
  • Ebook
  • Posebna cena
  • T-Shirt
  • Case study
  • „How-to“ upustvo
  • PDF download
  • Webinar
faza 2

Faza 3. Sakupi kontakte i njihove informacije

faza 3

Kreiranje lending page sa optin formom

Elementi koji moraju biti na stranici:

  • Naslov koji će čitaoca „zgrabiti za vrat“

Formula za pisanje naslova:

  • Konačno! Kako da dobijete [ŽELJENI REYULTAT] bez [ONO ČEGA SE NAJVIŠE PLAŠE] u [SPECIFIČNI VREMENSKI ROK] – garantovano![PROBLEM]? Uzmi moje [REŠENJE] i [REZULTAT]
  • Podnaslov koji predstavlja ponudu i šta će oni dobiti
  • Izuzetno uverljivi i fascinantni bulets: Kratko i efektno objašnjenje o tome kako će sadžaj (mamac) pomoći prospektima i postarati se da ih maksimalno zaintrigira. (izazvati radoznalost)

Formula za pisanje

Kako da X bez Y: „kako da investirate u nekretnine bez novca“; „kako da imate izvajano telo bez teretane“

Treba ti X, zar ne? Pogrešno! : Pomeni opšte prihvaćene stvari i tvrdi suprotno. „Treba piti 3 litre vode dnevno jer je to zdravo, zar ne? Pogrešno! Otkri stvar broj jedan kako biti 20 puta više hidriran bez pijenja toliko vode!“ Ovo će izazvati veliku radoznalost.

X načina za Y: „Pet načina da zaključite prodaju“ „Tri načina da osvojite devojku“

Gde da nađete Y: „Gde da nađete potencijalne saradnike“

Kako da eliminišete X: „kako da eliminišete bol u kolenu“ „kako da povećate vidljivost bez plaćene reklame“

Šta ne biste trebali nikad: (ova je veoma efektna, ljude uvek više zanima šta ne bi smeli da rade nego šta bi trebali. Strah od gubitka (bol) je veća od gubitka zadovoljstva (radost). „Šta nikada ne biste smeli reći devojci na prvom sastanku“ „Šta nikada ne biste smeli reći u inicijalnoj komunikaciji sa prospektom“

Recite zbogom X (frustracija): „recite zbogom brojanju kalorija i beskrajnim kardio treninzima“

Istina o Y: Prljava istina o mesu u ishrani“ „Istina o uspehu u mrežnom marketingu“

Da li ste X radili pogrešno (i da li je zaista bitno): „jeste li do sada kuvali jaja pogrešno? (i da li je zaista bitno?)“

  • Vizualna prezentacija onoga što dobijaju – PDF, video, kurs, webinar…(Pokaži, ne govori. Slika uvek govori više od 1000 reči)
  • Osnovna forma za upis imena i email adrese (što manje informacija tražimo veće je verovatnoća da će ih dati)

Kad smo pokupili njihove podatke imamo mogućnos za follow up, odnosno da gradimo odnos sa njima. (najveći deo konverzije/prodajer će se upravo tu odvijati)

Sada imamo mogućnost da da im ponudimo „ponudu koju ne mogu odbiti“ koristeći tehniku Godfather strategija. Jer kada se upišu za besplatan sadržaj koji im dajemo biće automatski preusmereni (redirektovani) na thank you stranicu koju ćemo iskoristiti kao lending stranicu za Godfather offer.

Faza 4. Strategija Godfather ponude „koju ne mogu odbiti“

Ponuda se zasniva na dve stvari:

  • Šta prospekt želi kada je reagovao na naš marketing
  • Šta treba da uradi da bi je dobio ( i ovde zapravo 99% agencija greši)

Suština je da se u „neodoljivoj ponudi“ naprave velike tvrdnje i obećanja. Ova ponuda mora biti tako „HOT“ da prosto istopi sve primedbe i otkloni SVE prepreke između njih i plaćanja…da prosto primora prospekte na kupovinu.

Prvo pravilo za uspeh ove strategije je: PRODAJ ONO ŠTO LJUDI ŽELE DA KUPE! (Za ovo je presudno pravilno oderđivanje ciljne grupe i definisanje njihovih najvećih problema) Daj tržištu ono za čime gladuje!

Da bi to moglo da se uradi za svaki proizvod treba napraviti listu u dve kolone. Prva kolona su karakteristike a druga benefiti proizvoda.

Karakteristike su jednostavno detalji sa specifikacije proizvoda a benefiti ono što će taj proizvod da učini za kupca.

Sledeći korak je kreiranje same ponude i ona će predstavljati najvažniji element u celoj prodajnoj poruci.

faza 4
Osnovni delovi ponude:
  • Šta prodaješ?
  • Koliko će koštati (cena)?
  • Ko će odmah preduzeti akciju na ovu ponudu?
  • Kako ćeš to zatražiti / kupi?

Sedam delova Godfather ponude:

  1. Racionalna
  2. Gradi vrednost
  3. Cena
  4. Opcije plaćanja
  5. Premijum (bonusi)
  6. Moćna garancija (koja će zalediti konkurenciju)
  7. Vremensko ograničenje (skarcity)

Kada se kreira ponuda treba definisati sve moguće primedbe koje bi skeptični kupac mogao da ima.

  • Glavne primedbe na ponudu?
  • Kako ću prevazići te primedbe?

Sedam koraka za kreiranje moćne garancije

  1. Prouči konkurenciju
  2. Definiši svoju snagu
  3. Budi specifičan
  4. Povrat novca
  5. Testiraj, meri, pročisti
  6. Postavi je u centar
  7. Daj garanciji ime
  • 100% povraćaj novca
  • Bezuslovna garancija sa povraćajem novca
  • Povraćaj novca bez postavljanja pitanja
  • Moja 110% „nazovi me ludim“ garancija
  • Apsolutno bez rizika
  • Jača od čelika garancija bez rizika

Akcioni koraci:

  1. Kreiraj listu Karakteristika
  2. Kreiraj listu Benefita
  3. Sastavi pisanu verziju ponude
  4. Ponudi moćnu garanciju

Kreiranje lending stranice

  • Ako je besplatno ne znači da ne treba da se „prodaje“. Ponuda se mora formirati kao da se prodaje za neku cenu.

Primer:

Besplatne konsultacije Marketing strategije „ProDigital“ bez obaveza u trajanju od 45 minuta (vrednost 1800 evra)

Tokom razgovora saznaćete…

  • Kako da povećate konverziju na vašem web sajtu
  • Kako se optimizuje web sajt za bolje rangiranje na Googlu
  • Kako sa mnjim budžetom za oglašavanje praviti veću vidljivost
  • Kako da optimizujete svoju ponudu kojoj neće odoleti
  • Kako da privučete visoko platežne klijente da vam plate više

Ako se tokom razgovora odlučite da postanete naš klijent odmah ćemo zakazati sledeći razgovor na kom ćemo razgovarati o dve stvari

  1. Kratkoročnim ciljevima za povećanje dotoka novca
  2. Dugotočnim ciljevima prihoda, lifestyle/biznis modela
  3.  

Faza 5.

Naslov

  • text
faza 5