BESPLATNE 30 minutne marketing konsultacije
Zakaži besplatne 30 minutne konsultacije bez ikakvih obaveza (vrednost 1000eura) sa kojima možete utrostručiti prodaju u narednih 90 dana.
BESPLATNE 30 minutne marketing konsultacije
Zakaži besplatne 30 minutne konsultacije bez ikakvih obaveza (vrednost 1000eura) sa kojima možete utrostručiti prodaju u narednih 90 dana.
BESPLATNE 30 minutne marketing konsultacije
Zakaži besplatne 30 minutne konsultacije bez ikakvih obaveza (vrednost 1000eura) sa kojima možete utrostručiti prodaju u narednih 90 dana.
BESPLATNE 30 minutne marketing konsultacije
Zakaži besplatne 30 minutne konsultacije bez ikakvih obaveza (vrednost 1000eura) sa kojima možete utrostručiti prodaju u narednih 90 dana.
BESPLATNE 30 minutne marketing konsultacije
Zakaži besplatne 30 minutne konsultacije bez ikakvih obaveza (vrednost 1000eura) sa kojima možete utrostručiti prodaju u narednih 90 dana.
BESPLATNE 30 minutne marketing konsultacije
Zakaži besplatne 30 minutne konsultacije bez ikakvih obaveza (vrednost 1000eura) sa kojima možete utrostručiti prodaju u narednih 90 dana.
BESPLATNE 30 minutne marketing konsultacije
Zakaži besplatne 30 minutne konsultacije bez ikakvih obaveza (vrednost 1000eura) sa kojima možete utrostručiti prodaju u narednih 90 dana.
BESPLATNE 30 minutne marketing konsultacije
Zakaži besplatne 30 minutne konsultacije bez ikakvih obaveza (vrednost 1000eura) sa kojima možete utrostručiti prodaju u narednih 90 dana.
BESPLATNE 30 minutne marketing konsultacije
Zakaži besplatne 30 minutne konsultacije bez ikakvih obaveza (vrednost 1000eura) sa kojima možete utrostručiti prodaju u narednih 90 dana.
BESPLATNE 30 minutne marketing konsultacije
Zakaži besplatne 30 minutne konsultacije bez ikakvih obaveza (vrednost 1000eura) sa kojima možete utrostručiti prodaju u narednih 90 dana
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Kraj
2
Da bi smo se najbolje prilagodili vama, nudi li vaše preduzeće uslugu ili proizvod?
Koje vrste marketinga trenutno koristite, izberite sve što koristite:
3
Koje kanale online komunikacije trenutno koristite za potrebe promocije vaše ponude
4. Koja je trenutno najveća prepreka koja vas trenutno sprečava u postizanju ciljeva rasta? (Ovo je najveća stvar u kojoj vam možemo pomoći, pa dajte što više detalja o onome što mislite da vas sprečava)
4
Izaberite oblasti u kojima mislite da vam možemo najbolje pomoći
5
Gde vidite najveću priliku za povećanje obima poslovanja u naredna 3 meseca? (izaberite sve što želite)
6
Koliko novih kontakata biste želeli mesečno?
Koliki su trenutni mesečni prihodi vaše kompanije?
7
Koji je vaš cilj mesečnih prihoda?
Šta Vas najbolje opisuje?
Koliko dugoročno možete profitirati od jednog vašeg klijenta/kupca?
8
Koliki je vaš mesečni budžet za marketing?
Napomena
*Informacija o budžetu koji nameravate da uložite za potencijalni projekat, može da posluži agenciji kao indikator Vaše ozbiljnosti i koliko Vi realno imate pojam o ceni za koju tražite zahtev.Većina naručioca izbegava da definiše svoj budžet, očekujući da prvo dobije ponudu i da na taj način (ne)otkriva karte. Međutim, navođenjem budžeta pružate digitalnoj agenciji mogućnost da Vam saopšti šta može da učini unutar vaših budžetskih okvira.
Cena NEĆE biti kalkulisana u odnosu na budžet klijenta, već na osnovu zahteva, te ukoliko se radi o projektu koji košta 900 evra, a klijent je naveo 5000 evra, cena će biti 900 evra, ali će se informacija o budžetu iskoristiti da se klijentu dodatno ponudi šta je još moguće uraditi kako bi se projekat unapredio.
Takođe ukoliko je realna cena za projekat 2000 evra, a klijent ima budžet od 1000 evra, moguće mu je ponuditi u sklopu budžeta ponudu, koja će biti bez nekih stavki koji poskupljuju izradu projekta.
Zato predlažemo kao rešenje okviran budžet, (od – do).
Taktički i informativno je veoma korisna informacija i povoljna opcija za obe strane.