Marketing je neophodan za moderna B2B preduzeća i u današnje vreme nije ni malo lak. To je disciplina koja se stalno menja. Ali to vam je suštinska sposobnost da povećate bazu klijenata i normalizujete prihod. Možete ili izgraditi interni marketinški tim u kompaniji ili raditi sa spoljnim izvođačem ili agencijom. Oba imaju svoje prednosti i nedostatke, a mnoge kompanije imaju kombinaciju oba. Proverićemo kada je prikladno da se ugovori sa agencijom i kada je najbolje da angažujemo agenciju. 

 Imajte svu stručnost koja vam je ikada potrebna 

Postavili ste svoje prodajne ciljeve i sada vam je potrebna pomoć u razvoju sadržaja i dostizanju vašeg tržišta. Marketing, kao i mnoge druge discipline, ima mnogo podkategorija. Interni marketing menadžer ili mali tim ljudi mogu postići mnogo, ali im možda nedostaje stručnost da sprovedu kompletnu marketinšku strategiju. Razmislite o ovome: možda će vam trebati potpuno složeno marketinško odeljenje koje uključuje strategiju, pisanje tekstova, ulazno, izlazno, plaćeno oglašavanje, društvene medije i SEO, kampanje za negu e-pošte, grafički dizajn i videografiju. Koliko je verovatno da ćete pronaći sve te veštine za interno angažovanje? I dok vaši klijenti prebacuju svoju pažnju sa platforme na platformu, pomaže da imate jedan tim sa stručnošću koja nadopunjuje vaše mogućnosti. 

Korišćenje podizvođača može biti brzo rešenje, ali oni često dolaze i odlaze kako se karijere menjaju. Pristup kreativnoj ili tehničkoj ekspertizi trebalo bi da bude konzistentno iskustvo tokom celog poslovnog ciklusa, a veća je verovatnoća da ćete to iskusiti sa agencijom koja upravlja njihovim osobljem i gradi procese kako bi se osiguralo da nema prekida na vašem kraju. 

 Napredna obuka sa savremenim marketinškim veštinama 

Šanse su da marketing nije osnovna sposobnost vašeg poslovanja. Ako treba da uložite u resurse za obuku kako biste osigurali da se vaš tim prilagodi promenljivom okruženju, ima smisla uložiti u svoje osnovne poslovne sposobnosti. Marketing je isti: dobra agencija ulaže u svoje ljude i zahteva od njih da budu u toku sa savremenim marketinškim alatima i tehnologijama. Agencija ulaže ove troškove bez ikakvih troškova za vas, dok vi uživate u prednostima tima koji može brzo da kapitalizuje na novim kanalima i tržišnim segmentima. 

Bolje vreme za vrednost 

Takođe, marketinška agencija je izvanredna u brzom upoznavanju vašeg poslovanja i ima veoma malo vremena za vrednovanje. Većina ima jasne procese i tokove rada dizajnirane da brzo iskoriste najnovije alate i tehnologije tako da možete pratiti povraćaj ulaganja i videti rezultate u prvih nekoliko meseci. Uključivanje zaposlenog može biti skupo i može proći dosta vremena pre nego što budu sposobni da obavljaju svoju ulogu. Poslovni model agencije je da se pokrene. Sa jasnim očekivanjima i efektivnim sažetkom, možete početi da brzo i efikasno povećavate svoj marketing od prvog dana. 

I na kraju, rad sa uspostavljenom agencijom će vam pomoći da povećate svoj marketing kako vaše poslovne potrebe rastu ili se smanjuju. Dobro opremljena agencija ima alate i tokove rada da efikasno izvrši većinu marketinških projekata ili kampanja. 

 Efikasan marketinški plan je složen sa puno pokretnih delova. Uštedite novac, vratite svoje vreme i pristupite kompletnom timu marketinških stručnjaka radeći sa agencijom. Za više informacija o vašem marketingu, bez obzira na veličinu vašeg poslovanja, kontaktirajte ProDigital Design već danas.