Kreiranje prodajnog sistema
Kreiramo prodajne sisteme koji privlače i konvertuju potencijane u finalne kupce. Uz našu strategiju, vaša online prodaja će jednostavno preći na viši nivo. Kontaktirajte nas kako bismo započeli saradnju.

Prednosti kreiranja prodajnog sistema
kredibiliteta
brenda
broj
konverzija
za održavanje
kontakta
reakcija potencijalnih
kupaca
prodaje i smanjenje
troškova
Kako kreiranje prodajnog sistema izgleda kod nas

01.
Inicijalni sastanak i početak
saradnje
Kao što je vaš prvi korak da zakažete besplatne konsultacije, tako je na nama da organizujemo i prvi inicijalni sastanak. Na ovom sastanku razgovaramo o ponudi koju želite istaći u prodajnom sistemu, postavljamo vaše ciljeve, uklanjamo nejasnoće i precizno definišemo kome se obraćamo.

02.
Planiranje i pisanje interaktivnog sadržaja
Nakon inicijalnog sastanak, proučavamo ciljnu grupu, konkurenciju i pravimo plan za kreiranje sistema, koji će se istaći u odnosu na druge. Takođe, definišemo sekcije landing stranice, poziv na akciju, planiramo email kampanju i oglase koji će se koristiti u kampanji, a potom naši kopirajteri kreću u realizaciju i odabir pravih reči.
2.

03.
Pisanje lead magneta
Važan element prilikom izrade prodajnog sistema je i kreiranje lead magneta – besplatnog sadržaja koji vašoj ciljnoj gurpi nudi vrednost u zamenu za njhovu email adresu. Ovo je odličan način za negovanje kontakta sa potencijalnim kupcima/klijentima i transformaciju istih u vaše krajnje kupce/klijente na dugoročnom nivou.

04.
Dizajniranje i kreiranje sistema
Odmah po završavanju editovanja i vaše provere napisanog sadržaja, uključujemo naredni korak, a to je izrada vizuelnog identiteta. Tu spada kreiranje vizuelno privlačne i intuitivne landing stranice, kao i oglasa koji će podstaći publiku na akciju.
2.

05.
Implementacija i postavljanje celine
Kada se tekst poveže sa slikom započinjemo sa sastavljanjem sistema. Svi delovi slagalice se postavljaju na svoje mesto od stranice, preko sadržaja i mejlova, do oglasa.

06.
Testiranje i optimizacija
Jednom kada je sve na svom mestu sledi obavezno testiranje – proveravamo kako sistem funkcioniše kada se nalazi u realnim uslovima. Hronološkim redom pratimo kako će izgledati kretanje potencijalnog kupca ili klijenta od klikatanja na oglas do pristizanja email kampanje. Na osnovu rezultata, sistem nadograđujemo.
2.

07.
Lansiranje i održavanje
Sada kada je sve spremno, lansiramo finalni prodajni sistem na digitalno nebo interneta i pažljivo pratimo uspeh. Redovno analiziramo nove podatke i kada je potrebno, u skladu sa rezultatima prilagođavamo sistem za najbolji uspeh.
Ugovorite saradnju






Verujemo da smo vam nakon ovih koraka pokazali kako izgleda naš proces kreiranja prodajnog sistema, kao i kako svoj biznis možete predstaviti na pravi način, tako da donosi zaradu. Sledeće pitanje koje se samo postavlja je, da li ćete ovu odluku doneti ovog trenutka ili nešto kasnije. Mi vas svakako čekamo na istoj adresi, gde ćemo zajedno stvoriti prodajni sistem koji radi, a odluka je na vama.
Zašto da vam baš mi kreiramo prodajni sistem?
Pre svega, koristimo inovativan pristup i najnovija saznanja kreiranja sadržaja koji donose rezultate. Radimo na tome da reklame na jednostavan i primamljiv način komuniciraju sa potencijalnim klijentima i kupcima, zbog čega vam obezbeđujemo njihov dolazak, a zatim i povratak na profil, ponude ili web sajt. Poseban akcenat stavljamo na tim, koji do detalja poznaje digitalni svet i poseduje stručnost i iskustvo sa kojim pristupa svakom novom projektu i klijentu.

Cena kreiranja prodajnog sistema

Cena kreiranja prodajnog sistema zavisi od složenosti projekta. Iako u većini slučajeva govorimo o istim delovima sistema, u zavisnosti od vaših ciljeva i ponude obim usluge može da varira, od budžeta oglasa do veličine email kampanje. Kako biste dobili što precizniju ponudu, najbolje je da nas kontaktirate i zakažete vaše besplatne konsultacije.

Hajde da vam zajedno ostvarimo veću prodaju definisanim sistemom!
Često postavljana pitanja
Vreme kreiranja prodajnog sistema zavisi od vaših zahteva i naše trenutne angažovanosti na drugim projektima. Međutim, uvek se trudimo da pružimo realističan rok završetka projekta, uzimajući sve faktore u obzir.
Možemo vam izraditi landig stranicu, kao sastavni deo prodajnog sistema, i bez web sajta. Landing stranica je samostalni element, pa se može koristiti kao takva ili kao deo web sajta. Ipak, potrebno je imati domen i hosting kako bi landing stranica bila dostupna na internetu. Takođe, važno je napomenuti da web sajt predstavlja kompletnu online prezentaciju vašeg biznisa, dok landing stranica služi za konkretnu marketinšku kampanju ili prodajnu akciju. Stoga, naša preporuka je da svakako izradite web sajt kao osnovnu online platformu za biznis, a landing stranice kreirate za specifične marketinške ciljeve.
Vreme potrebno za početak vidljivih rezultata prodajnog sistema zavisi od niza faktora, uključujući ciljnu publiku, vrstu proizvoda/usluga i vašu konkurenciju. Kod nekih klijenata se mogu videti brzi rezultati, dok kod drugih nekad treba više vremena za izgradnju brenda i privlačenje potencijalnih kupaca. U svakom slučaju, naš tim će raditi istim angažmanom kako bi osigurao da vaš prodajni sistem postigne željene rezultate u najkraćem mogućem roku.
