Facebook oglašavanje

Povećajte poslovni uspeh reklamiranjem na Facebooku, osnažite vezu sa publikom, privučite nove kupce i unapredite vaš brend. Facebook oglašavanjem povećavate broj poseta web sajtu i ostvarujete veću prodaju. Kontaktirajte nas i zakažite besplatne konsultacije kako biste iskoristili sve prednosti ove usluge.  

Prednosti online oglašavanja putem reklama na Facebooku

Zavaravate se ako ste pomislili da je Facebook otišao u zaborav kod publike. Reklamiranje na društvenim mrežama služi za promociju web sajtova, stranica, online prodavnica i drugih internet mesta na kojima se promovišu i prodaju proizvodi ili usluge 

Ukoliko želite da šira publika sazna sa vas, budete prepoznatljivi, povećate broj poseta na sajtu, prezentujete nove usluge ili proizvode i uspešno proširite biznis: oglašavanje je vaš idući korak. Facebook oglašavanjem ne ograničavate biznis geografskom lokacijom, gradite pozitivan imidž, imate pristup detaljnoj analitici i omogućavate kupcima brži i lakši pristup proizvodu ili usluzi.  

Međutim, ono što treba imati na umu je da neki proizvodi, usluge i sektori imaju bolje rezultate kada se oglašavaju na Googlu, neke samo na Facebooku, a za neke je kombinacija oba najbolja. Morate razumeti da kupci nemaju iste potrebe i želje. Neke usluge i proizvode kupci ne razmatraju da kupe sve dok se ponuda ne pojavi pred njima. U ovom slučaju je oglašavanje na Facebooku ili Instagramu odličan izbor 

S druge strane, postoje kategorije proizvoda ili usluga koje kupci traže na Googlu onda kada su im potrebni. Samim tim Google Ads predstavlja mnogo bolje mesto za promociju i oglašavanje, jer je biznis tamo gde ih publika traži. 

Za njabolje rezultate prodajne kampanje najefikasnije je napraviti strategiju oglašavanja na Facebooku i Googlu. Na ovaj način potencijalni klijenti putem Google pretrage mogu saznati za uslugu ili proizvod, a potom ih na Facebooku podsetiti i transformisati u finalne kupce ili klijente 

Kako izgleda reklamiranje na Facebooku kod nas

Istraživanje tržišta
i definisanje
ciljne grupe
Reklama je uspešna samo kada poznajemo tržište i imamo definisanu ciljnu grupu. Zato prikupljamo podatke od kojih zavisi: kako ćemo predstaviti proizvod ili uslugu, kome rešavate problem, kome će se reklama prikazivati, na kojoj teritoriji, ko su vam konkurenti, na koji način oni to rade, koja je vaša jedinstvena ponuda i kako je možemo uspešno reklamirati.



Kreiranje strategije
i plana
oglašavanja
Cilj reklamiranja je da vaš brend, a potom i proizvod ili uslugu bliže predstavimo onima koji će želeti da kupe od vas. Precizno pravimo plan i strategiju oglašavanja prema definisanom budžetu i ciljevima, kako bi vaš brend postao prepoznatljiv, a vaša prodaja aktivno počela da raste.





Kreiranje naloga za oglašavanje i ostale tehničke postavke (po potrebi)
Kako bismo krenuli sa oglašavanjem neophodno je da prvo odradimo sve tehničke postavke na Business Manager nalogu. Business Manager služi za upravljanje biznisom na Facebooku putem kog pratimo sve podatke važne za procenu uspeha kampanje. Ukoliko imate kreiran nalog podelićete nam pristup samo sredstvima koji su nam potrebni za oglašavanje. U suprotnom, kreiramo za vas nalog i delimo pristup radi pregleda situacije, koji vam svakako ostaje i ako prekinemo saradnju.
Pisanje prodajnih tekstova i dizajniranje objava koje će se promovisati
Naš tim pisaca kreira vašu marketinšku poruku u skladu sa vašim ciljevima i potrebama kupaca. Pažljivo biramo koji tip objava pravimo za vas, a naš tim dizajnera obogaćuje reklamu vizuelnim identitetom koji jasno privlači pažnju potencijalnih kupaca.




Testiranje i analiza
oglasa koji
su u toku
Reklamu je naravno neophodno tesiratiti i pratiti i nakon objavljivanja. Facebook i Instagram nam prikazuju kako ciljna grupa reaguje i da li odabran tip kampanje treba nastaviti ili ipak treba nešto izmeniti, dodati ili unaprediti.





Mesečno izveštavanje i davanje predloga za poboljšanje
Nakon mesec dana praćenja reakcija i učešća publike na reklamu, radimo presek stanja i pravimo izveštaj. Na zajedničkom sastanku ukazaćemo vam na uspeh koji smo postigli, detalje koje smo primetili i moguće promene za poboljšanje.




Ugovorite saradnju

Facebook oglašavanje je sjajan alat za usmeravanje pažnje pratioca i onih koji to još uvek nisu na vaše usluge, proizvode i sam brend. Iskoristite mogućnosti koje su vam danas lako dostupne i podignite Facebook oglašavanje na viši nivo početkom saradnje sa nama, zakazivanjem besplatnih konsultacija.

Zašto da vam baš mi radimo Facebook oglašavanje?

Pre svega, koristimo inovativan pristup i najnovija saznanja kreiranja sadržaja koji donose rezultate. Radimo na tome da reklame na jednostavan i primamljiv način komuniciraju sa potencijalnim klijentima i kupcima, zbog čega vam obezbeđujemo njihov dolazak, a zatim i povratak na profil, ponude ili web sajt. Poseban akcenat stavljamo na tim, koji do detalja poznaje digitalni svet i poseduje stručnost i iskustvo sa kojim pristupa svakom novom projektu i klijentu 

Cena reklamiranja na Facebooku

Na zajedničkom sastanku definišemo budžet za vaše oglase i u skladu sa tim definišemo mesečnu cenu paketa. Zakažite besplatne konsultacije sa našim timom za više detalja. 

Hajde da zajedno ispromovišemo vaš proizvod ili uslugu na Internetu  

Često postavljana pitanja

Facebook oglašavanje je način reklamiranja biznisa na Facebooku, usmeravanjem ciljne grupe korisnika na vaše oglase, kako bi se privukla njihova pažnja i stekla bolja vidljivost i unapredila prodaja proizvoda ili usluga. 

Budžet za Facebook oglašavanje može varirati u zavisnosti od ciljeva i potreba, Facebook takođe nudi i mogućnost postavljanja minimalnog budžeta što svakako ima svoje prednosti i mane. Zato je najvažnije na početku postaviti ciljeve i prilagoditi budžet prema njima. 

Da, Facebook ima stroga pravila koja moraju biti poštovana prilikom oglašavanja, a nepoštovanje istih može dovesti do uklanjanja oglasa, prekida kampanje ili čak zabrane oglašavanja na platformi. Lista proizvoda i usluga koje se ne smeju reklamirati je dugačka, stoga je preporučljivo da se konsultujete sa stručnjacima koji redovno prate nova pravila. 

Facebook i Instagram su povezane društvene mreže koje su u vlasništvu iste kompanije , zbog toga i imaju slične načine oglašavanja i targetiranja publike. I pored toga, ipak postoje neke razlike u načinu prikaza oglasa i ciljanja publike, pa se stoga može reći da iako slični, Facebook i Instagram oglašavanje nisu potpuno isti.