KAKO MI RADIMO

druga slika kako radimo
1slika

NAŠE VREDNOSTI ODRŽAVAJU VAŠE POSLOVANJE

Razmatrate da angažujete marketing agenciju? Saznajte da li smo agencija koja u potpunosti odgovora Vašim zahtevima.
 
Naš pristup Vam govori da slično razmišljamo? Međutim, kao oprezni preduzetnik, pažljivo birate s kim ćete da poslujete i u tome Vas potpuno razumemo. O sebi pričamo malo, jer se radije fokusiramo na posao koji stvaramo i klijente koje podržavamo. Tokom projekata usavršili smo i razvili ProDigital pristup sa najuticajnijim svetskim brendovima. Odlučili smo da ga do detalja podelimo sa Vama kako bi znali kako će teći proces naših prvih konsultacija.
 
Ne verujemo u čarobne napitke i brze formule bogaćenja. Naš uspeh potvrđujemo rezultatima, ne prepuštamo stvari slučaju. Evo kratke “za i protiv” checkliste, kroz koju ćete najbrže shvatiti u kom pravcu treba da idemo.
tab
tabela 2

Zainteresovani ste da sa nama razvijate svoje poslovanje?

U nastavku pročitajte kako izgleda ProDigital proces marketinškog delovanja, pisan po uzoru na već uspešno realizovane projekte.

-> Prvi korak

Upoznavanje

  • Upitnik o poslovanju
  • Besplatne konsultacije
Kroz upitnik koji popunjavate na našem sajtu, saznajemo da li ćemo uopšte moći da sarađujemo. Garantujemo sjajne rezultate, ali da bismo u tome uspeli, potrebna nam je Vaša velika posvećenost.

Ako za takvu vrstu saradnje niste spremni – ne gubite vreme.

Ukoliko jeste, naš tim stratega procenjuje da li Vaše poslovanje odgovara tempu i vrednosti naše marketing strategije, kroz detaljnu analizu poslovanja (sajt, društvene mreže i konkurencije).

Ukoliko smo na istoj strani, donosimo marketing strategiju i odlučujemo da li se isplati da baš nas angažujete. Na drugi korak prelazimo ukoliko na kraju ovih konsultacija odlučite da Vas upoznamo sa ProDigital ponudom.

-> Drugi korak

Ponuda

  • Detaljna ponuda i cena usluga projekta
I faza – Vizuelni identitet klijenta
 
U ovoj fazi, sagledavamo celokupni vizuelni identitet brenda, odnosno, da li ima sajt ili ne. Naosnovu toga, formiramo spisak akcija koje moraju da se preduzmu jednokratno, a potom i na mesečnom nivou.
 
II faza – Plan mesečnih aktivnosti
 
Druga faza je za utvrđivanje tačnog protokola funkcinisanja akcija na mesečnom nivou. Tok delovanja zavisi od toga da li klijent ima sajt ili ne.
 
Ukoliko klijent nema sajt, onda mu se u skladu sa prvom fazom kreira sajt i društvene mreže. Ukoliko ima sajt, marketing plan za klijenta nastupa odmah.

-> Treći korak

Dogovor

  • Potpisivanje ugovora i realizacija
Nakon prihvatanja ProDigital ponude, potpisuje se ugovor i kreće se u realizaciju dogovorenih usluga. Komunikaciju sa klijentom vodi Project manager, koji je zadužen za sve odlazne i dolazne informacije o projektu i željama klijenata.
 
U formi mesečnog izveštaja, pruža podatke o efikasnosti projekta i uvek je na raspolaganju za sve usputne dogovore. Međutim, najbolje funkcioniše ukoliko klijent ima poverenje u projekat i dozvoljava da se realizuje spram marketinških standarda.
 
Radi što bolje saradnje, usklađujemo:
 
  • glavne finansijske ciljeve
  • operativna očekivanja s obe strane

Kako bismo bili što efikasniji i uštedeli Vam vreme, preuzimamo medijske sadržaje i brend smernice

 

Kako naša saradnja izgleda u prvim mesecima?

NAŠ CILJ: Da budemo najbolji (online) prodavci Vaših proizvoda/usluga.

CILJ: Napraviti dobre rezultate i pronaći zajednički jezik

  • Radimo onboarding, što znači da zasipamo pitanjima i tražimo od Vas što je moguće više informacija i materijala – kako bismo bolje upoznali poruku Vašeg Brenda. Na taj način možemo da radimo odrešenih ruku dok Vi delegirate ostalo.

  • Detaljno analiziramo dosadašnje aktivnosti oglašavanja, uređivanja društvenih mreža i funkcionisanje sajta

  • Mogućnost i uspeh naše saradnje zavisi upravo od toga koliko ćemo moći kvalitetno takve situacije zajedno rešavati

CILJ: Cilj je isti kao iz prvog meseca, samo uz više poverenja i samostalnog rada uz daleko veću uštedu Vašeg vremena.

  • Uhodavamo se sa žargonom ciljne grupe i načinom koji usput otkrivamo da je najbolji za pridobijanje kupaca

  • Postajemo samostalniji s obzirom na to da ste uvereniji u rutinu našeg rada

  • Usklađujemo i rešavamo većinu razilaženja koja smo osetili u saradnji u prvom mesecu
4 slika
4 slika

CILJ: Radimo pripreme za prelazak iz dobrih rezultata u odlične

  • Usklađujemo do detalja misiju i viziju, radi odašiljanja iste poruke brenda

  • Radimo plan smera saradnje za narednih 6 meseci

CILJ: donosimo transparentne, dugotrajne i kvalitetne rezultate od reklamnih kampanja

  • Uzajamno poverenje je stečeno i operativa funkcioniše samostalno

  • Imamo jasno definisane procedure po kojima se izvode aktivnosti u skladu sa marketing strategijom

  • Zajedno kreiramo i učestvujemo u različitim aktivnostima šire promotivne i produktivne prirode

Unapredite svoj biznis već danas!

konsult poslednje
logo sa tekstom beli

Ovaj sajt koristi kolačiće (eng. cookies). Kolačići nam omogućuju da vas razlikujemo od ostalih korisnika sajta.Oni nam pomažu da vam prilikom posete sajtu omogućimo kvalitetnu uslugu, kao i da unapredimo naš sajt.