Projekti veb sajta su poznati po tome što dosledno prelaze budžet, ali ne moraju da budu. Rad sa agencijom može osigurati da dobijete sajt iz snova, ali to može značiti da sami radite malo pre nego što počnete. Ispod je sedam najčešćih razloga na koje smo naišli zbog kojih veb sajtovi prelaze budžet.

Entilators will be taken from certain New York hospitals and redistributed to the worst-hit parts of the state under an order to be signed by Governor Andrew Cuomo.

New York saw its highest single-day increase in deaths, up by 562 to 2,935 – nearly half of all virus-related US deaths recorded yesterday. The White House may advise those in virus hotspots to wear face coverings in public to help stem the spread mid deepening crisis, top health official Dr Anthony Fauci has said he believes all states should issue stay-at-home orders.

“I don’t understand why that’s not happening,” Dr Fauci told CNN on Thursday. “If you look at what’s going on in this country, I just don’t understand why we’re not doing that.”

“You’ve got to put your foot on the accelerator to bring that number down,” he added, referring to infection and death rates.

Niste razjasnili svoj posao

Možete li opisati svoj posao u 10 reči ili manje? Što dublje razumete svoj posao i što ga konciznije možete artikulisati, faza otkrivanja planiranja projekta će ići lakše.

Ako nemate tako duboko razumevanje, ne brinite. Dobra agencija će izvršiti vežbe brendiranja da bi je otkrila, ali će biti potrebno dodatno vreme, pa u skladu sa tim planirajte budžet.

Ne poznajete svoju publiku

Poznavanje vašeg ciljnog tržišta unapred pomaže vašoj agenciji da vaš novi sajt prikaže pravim ljudima na pravi način. Razmislite o odvajanju vremena za analizu demografskih informacija kao što su starost, lokacija i vrsta posla vašeg idealnog klijenta.

Poput jasnog opisa poslovanja, agencija će raditi sa vama na kreiranju profila kupaca tokom faza planiranja vašeg sajta, ali će opet produžiti projekat i povećati troškove.

Ne znate šta volite

Nema svaka kompanija snažan vizuelni identitet i to je u redu. Agencije će raditi sa vama da otkrijete šta vam se sviđa na sajtu, a mnoge imaju vežbe dizajna kroz koje vas vode da biste otkrili vaš ukus. Ali mi možemo samo toliko, a odlučnost na vašem kraju znači manje posla na našem.

Izbegnite produžene rokove i dodatne sastanke za proveru tako što ćete razmišljati o idejama o fontovima, bojama, pa čak i izgledima koji vam se sviđaju pre nego što krenete u projekat. Vaša agencija želi da volite dizajn koji oni predstavljaju i da imate neke ideje za početak zaista mogu da podese proces planiranja dizajna za uspeh.

Ako vaša kompanija ima uspostavljen vizuelni identitet, razmislite o sastavljanju delova u jedan dokument o brendiranju koji ćete predstaviti agenciji koju izaberete.

Ne znate put svojih kupaca

Kako kupci napreduju od saznanja o vašoj kompaniji do kupovine vaših proizvoda? Razumevanje putanje koje potencijalni klijenti prolaze kroz vaš veb sajt, od početne stranice do klika na „Kupi odmah“, pomaže da se pravi delovi vašeg sajta postave na prava mesta.

Elementi vašeg sajta, od tekstova do dugmadi i veza, vode klijente na putu kroz sajt. Ako razumete ovo putovanje pre razvoja, vaša agencija je u mogućnosti da bolje kreira tok vašeg novog sajta sa sadržajem.

Želite da svaka stranica bude jedinstvena

Kada je svaka stranica vašeg sajta jedinstvena, programer mora da odvoji vreme da kreira svaku stranicu pojedinačno, što rezultira dužim vremenskim okvirom i mnogo većim troškovima.

Razmislite o korišćenju šablona za slične stranice na vašem sajtu. Šabloni stranica ne samo da smanjuju troškove razvoja, već i stvaraju konzistentno iskustvo za vaše posetioce. Mnogi šabloni se mogu sastojati od modularnih delova, što olakšava kreiranje novih stranica i menjanje postojećih.

Ne znate koje radnje posetioci treba da preduzmu

Kada struktura vašeg sajta prati jasan put kupaca, važno je da bude jasno koje radnje posetioci treba da preduzmu dok su na vašem veb sajtu. Strateško postavljanje dugmadi, obrazaca i veza koje se koriste sa snažnim pozivima na akciju će voditi posetioce na tom putu i stvoriti kvalifikovanije potencijalne klijente za vašu organizaciju.

Želite da vaš sajt ima sve

Prekomerni dizajn je ubica veb sajta. Najefikasnije veb stranice su čiste, sažete i lake za navigaciju. Previše dugmadi i veza odvlači pažnju.

Vodite računa o putovanju vaših kupaca i o tome gde postavljate informacije i tačke konverzije. Prekomerni dizajn je posebno štetan za sajtove prilagođene mobilnim uređajima jer je vaš radni prostor mnogo ograničeniji.

Najbolji projekti veb sajtova se spajaju kada preduzeća i agencije blisko sarađuju. Imajući na umu ovih sedam tačaka, može vam pomoći da vaš novi sajt bude na nivou budžeta ili ispod njega. Što su jasnije informacije koje date svojoj agenciji, to će vaš veb sajt na kraju ispasti bolji.

 

Ako tražite novu veb lokaciju, kontaktirajte ProDigital Design danas da biste pristupili našem timu kreativnih umova.