Zašto vam poznavanje razlike između generisanja potencijalnih kupaca i generisanja potražnje pomaže na tržištu? Većina marketinških strategija počinje sa pretpostavkom […]

Zašto vam poznavanje razlike između generisanja potencijalnih kupaca i generisanja potražnje pomaže na tržištu? Većina marketinških strategija počinje sa pretpostavkom […]
Spremate se za rebrendiranje? Čestitam! Možda u potpunosti menjate svoj brend. Ili ste možda vratili svoj brend na kurs sa […]
„Razjasnite svoju poruku.“ „Držite se skripte svog brenda.“ „Uverite se da vaša komunikacija prođe test gunđanja.“ Zvučimo kao pokvarene ploče, […]
Ova vrsta marketinškog toka će promeniti način na koji razvijate svoje poslovanje. Praktično svako preduzeće danas koristi marketinški prodajni tok […]
Projekti veb sajta su poznati po tome što dosledno prelaze budžet, ali ne moraju da budu. Rad sa agencijom može […]