MISIJA

Mi pomažemo velikim i malim kompanijama da kroz digitalni marketing dominiraju u svojoj industriji online primenom inovativne strategije automtatizacije prodajnih kanala sa ciljem da udvostruče prodaju…čak i za vreme pandemije!

Većina agencija govori o impresijama, lajkovima, pregledima i sl. Nama je to nebitno, jedino do čega nam je stalo je povraćaj investicije.


Koliko vam je potrebno novih kontakata, koliko novih kontakata smo doveli, koliko ih je potrebno da bismo dobili klijenta/kupca i koliko vam jedan klijent vredi dugoročno.


Primenjujemo jedinstvenu strategiju digitalnog marketinga sa kojom izlazimo na tržište i najjednostavnije rečeno - njome proždiremo vašu konkurenciju živu.

Većina vlasnika biznisa potroši veliku količinu novca da napravi fensi web sajt, koji uglavnom samo vizuelno lepo izgleda, plati reklamu da dovede saobraćaj na taj web sajt i na kraju vlasnik ostaje bez ikakvih ili veoma slabih rezultata.

Zašto?

Kada odete na takav web sajt prvo što zapazite je da se uopšte ne obraća njihovoj ciljnoj grupi!

Uglavnom govore o sebi…”Mi postojimo već 40 godina…mi radimo ovo…mi radimo ono…”, a to danas nikoga ne zanima.

Oni dolaze na vaš web sajt jer imaju neki problem i u potrazi su za rešenjem. To znači da morate više govoriti o njima i njihovim problemima nego o vašim uslugama.

Prvo što morate uraditi je da nađete dobrog copywritera da vam sastavi sav potreban marketing materijal.



Svaki put kada pričamo sa potencijalnim klijentom prva stvar koju uradimo jeste da zamislimo da je to naš biznis. Zatim, uradimo kompletnu analizu da otkrijemo najslabiju kariku postojećeg marketinga i napravimo izmene kako bi se investicija vratila na najbrži i najlakši način.

Znamo da je brzina povraćaja investicije veoma važna u biznisu i to nam je najvažniji zadatak kod svakog klijenta. Svakog dana nas pitaju kako je ProDigital drugačiji od ostalih…odgovor je jednostavan, mi ne pridajemo značaj impresijama i lajkovima, procentu po klikovima i sl.

Jedino što nam je važno je koliko novca je uloženo, koliko se vraća i za koje vreme.

Jedina stvar na koju smo mi fokusirani je povraćaj investicije.

untitled 1
untitled 1

Pristup agencije koja je izgrađena drugačije od starta vođena rezultatima veoma se razlikuje od onog koji koristi većina marketinških agencija. To je naučni, brojevima vođen način pobede u poslu, koji ProDigitalu daje prednost sa kojom će se druge agencije u budućnosti teško nadmetati.

U poslednje dve ipo godine od usamljenog jahača naš tim je narastao na 9 vrhunskih stručnjaka i nameravamo da budemo najveća marketinška kompanija na Balkanu u naredne tri godine.

Ovo nije neki nedostižni cilj iz snova.

U potpunosti očekujemo da ćemo to postići, sve dok neprestano regrutujemo vrhunske talente i pružamo nenadmašne rezultate za naše klijente.

Kada nas angažujete, bukvalno uključujete vrhunski tim digitalnih stratega, marketara, dizajnera i programera koji će vam pomoći da postignete svoje ciljeve za rast biznisa.

Da zaposlite osoblje sa ovim nivoom stručnosti bilo bi vam potrebno oko 95.000 evra godišnje, za tim od 5 operativaca. (sa administrativnim troškovima)

Umesto toga, možete imati naš tim da uradi sve za vas uz fiksnu mesečnu naknadu, što se čini kao delić tog troška (i da pritom ne osetite glavobolju koja je neizustavna pri izgradnji i zapošljavanju tima).

untitled2

Mi smo agencija sa najbržim rastom, jer su i naši klijenti preduzeća sa najbržim rastom.

Drugim rečima, vaš rast je naš rast.



A naš uspeh sam po sebi je dokaz da ono što radimo za preduzeća poput vašeg deluje.

Digitalni marketing ProDigitala usmeren na povraćaj investicije (ROI)

I bezobzirno je efikasan ..
Istina je da ćemo ove godine potrošiti hiljade evra na sopstveni marketing, jer mi ne guramo praznu priču o tome da to radimo samo za svoje klijente.

Mi to zaista radimo. Svaki dan. Za sopstveni rast biznisa. Naša agencija sa 9 ratnika digitalnog marketinga čiji je isključivi fokus stvaranje prihoda za naše klijente.

Imamo autore reklama sa direktnim odzivom, specijaliste za prodajne kanale, dizajnere, web developere, stručnjake za plaćeni saobraćaj i SEO ratnike ... koje vam naša agencija stavlja na raspolaganje kao klijentu ProDigitala.

I sve koje smo zaposlili, obučili smo i platili da 1 evro vašeg budžeta za marketing potroše u cilju da ga pretvore u prihod od 3 evra.

Saradnja sa nama je… i ne hvalim se kada ovo kažem…verovatno najpametniji način da vaš marketinški budžet funkcioniše za vaše poslovanje.

Ali, sačekajte trenutak.

Ako razmišljate o saradnji sa ProDigitalom u 2021, treba da znate nešto

untitled2

AKO TRAŽITE „ DUGME ZA LAKO BOGĆENJE“ ILI „BRZO SE OBOGATI ŠEMU“, MOLIMO VAS DA NAPUSTITE OVU WEB STRANICU.

misija

Ako želite šemu „Brzo se obogati“ ...

ili želite da iskoristite jednu od onih mitskih Googlovih rupa koje vas nedelju dana raketiraju na vrh prve strane...

ili prodajete jeftine proizvode ili usluge kupcima koje u stvari NE poštujete i NE želite da im pomognete…

ILI ... mislite da će posedovanje logotipa i slogana od 5.000 evra nekako magično pretvoriti vaše poslovanje u tržišni uspeh ... Tada biste trebali napustiti ovu veb stranicu odmah.

ProDigital je agencija za digitalni marketing koja kreira marketing sa direktnim odgovorom.

Marketing sa direktnim odgovorom je vrsta prodajne tehnike dizajnirana da izazove odgovor na licu mesta i podstakne potencijalnog kupca na akciju odabirom ponude oglašavača.

Za razliku od ostalih marketinških vrsta, direktan odgovor zahteva malo ili nimalo vremena da se dočekaju merljivi rezultati.

Nije još jedna agencija koja stvara iluziju da imate “Dugme za brzo bogaćenje” i koja obećava da će vam preko noći doneti uspeh.

Stvaranje poslovnog uspeha je TEŽAK RAD.

Da, kada sve što ste želeli počne da radi, može biti baš onako kako ste zamislili: siguran pasivni prihod, koji omogućava da zarađujete i dok spavate.

Ali potreban je TEŽAK RAD da bi se do toga došlo. To dobro znamo.

Napraviti dobar marketing i kontinuirano uspešno prodavati uslugu/proizvod je bukvalno 80% bitke.

To je ono na čemu radimo za vas.

Radimo jednako na tome da sve funkcioniše za vaše poslovanje kao i za naše.

Nismo takozvana „kreativna“ reklamna agencija koja će vam stvoriti „slatku“ ili „smešnu“ kampanju koja izgleda u redu, ali ne donosi opipljive rezultate.

U načinu na koji razvijamo vaše poslovanje nema odokativnih prognoziranja.

Samo merljivi rezultati i povraćaj ulaganja.

To je suština marketinga sa direktnim odgovorom kada ste klijent ProDigitala.

Strogo testiran, dokazan sistem za generisanje potencijalnih klijenata i prodaje na zahtev

123

Preko bilo kojeg kanala za koji utvrdimo da će vam doneti najbolje potencijalne klijente.

To radimo sa visoko ciljanim online oglasima – uglavnom putem Facebooka i Googla.

Veteranski copywriter koristi se marektingom sa direktnim odgovorom da napiše odredišnu stranicu sa visokim konverzijama …

Mi kreiramo „ponudu koja se ne odbija“ ona koja ljudskoj logici ne omogućava da vam NE daju svoj novac …

Dizajniramo, ilustrujemo i kodiramo svaki element sistema da bismo pružili žive metrike na potrošnju oglasa i povraćaj ulaganja.

Nakon što pokrenemo vaš prilagođeni levak za prodaju, fino ga podesimo i počnemo da upućujemo plaćeni saobraćaj (ljude koji žele da kupuju od vas) na taj levak.

Pokazaćemo vam kako da prodajete tim ljudima i kako da preobratite one koji nisu odmah spremni za kupovinu da postanu budući kupci.

Ako znate nešto o ProDigitalu, znate da smo OPSEDNUTI sa ovim stvarima.

Mogu da vam pričam (i često to radim) o remarketingu, generesanju novih kontakata, plaćenom oglašavanju i tako dalje. Sve te stvari možete i sami da naučite, ako želite.

Ali niste ovde zbog predavanja.

Ovde ste, jer želite da razvijate svoje poslovanje. I želite sigurno da znate da to možemo učiniti za vas.

Verujete u proizvod ili uslugu koje prodajete.

Poštujete svoje kupce i želite da im na neki način poboljšate život ili karijeru.

Zakažite besplatne konsultacije da vidimo kako možemo da vam pomognemo u tome…

adasd

ProDigital career plan

Ono što je ključno za poziciju social media menadžera je iskustvo u korišćenju i vođenju društvenih mreža kao i da je vešt u analiziranju istih.

Budući menadžer društvenih mreža timski je igrač, ali poseduje i osobine vođstva, jer predlaže ideje svom timu. Razmišlja u pogledu klijentovih htenja, ali se u mnogome oslanja na karekteristike ciljne grupe, koja je ključna za njegov rad.

Osoba na ovoj poziciji mora da bude svesna oba termina i social i media, odnosno da nijedan ne zanemaruje. Pored interesovanja za digitalni marketing, kandidat za ovu poziciju treba da koristi Insights analitiku.

Odgovornosti:

  • Administracija stranica
  • Kreiranje stranica na društvenim mrežama
  • Kreiranje strategije i ciljeva
  • Kreiranje i zakazivanje objava
  • Kreiranje i optimizacija oglasa
  • Analitika
  • Copywriting

Tražimo odlučnog, organizovanog menadžera za oglašavanje koji će nadgledati operacije i usmeravati članove tima dok razvijaju jedinstvene i uzbudljive kampanje.

Menadžer za oglašavanje sarađivaće sa klijentima i reklamnim osobljem na utvrđivanju ciljeva projekta, delegiranju zadataka odgovarajućim članovima tima.

Takođe, radiće na usmeravanju istraživanja, analiziranju podataka i proceni projekata kako bi se osiguralo da ispunjavaju očekivanja klijenta, pravilno predstavljaju brend i da su postignuti željeni rezultati.

Advertising menadžer mora da je vešt komunikator jer će na svakodnevnom nivou komunicirati sa članovima osoblja, klijentima ili oglasnom agencijom na uspostavljanju i ispunjavanju ciljeva projekata i uspostavljanju i sprovođenju budžeta i rokova.

Odgovornosti:

  • Rad sa članovima osoblja, klijentima ili oglasnom agencijom na uspostavljanju i ispunjavanju ciljeva projekata i uspostavljanju i sprovođenju budžeta i rokova
  • Razvijanje strategija oglašavanja za povećanje interesovanja kupaca za proizvode ili usluge
  • Praćenje napretka projekta od planiranja do izvršenja kako bi se osiguralo da on ostane fokusiran i procenila njegova efikasnost
  • Pregovaranje o specifikacijama i uslovima ugovora sa klijentima ili drugim spoljnim stranama
  • Prikupljanje i analiza podataka i njihovo predstavljanje drugim stranama, uključujući menadžment i klijente
  • Učestvovanje u zapošljavanju i ocenjivanju zaposlenih u odeljenju za oglašavanje
  • Pružanje stručnih saveta o marketinškim i reklamnim metodama za nove ili postojeće proizvode ili usluge
  • Odlučnost i snažna veština za rešavanja problema
  • Solidne veštine prodaje i prezentacije
  • Iskustvo u kreiranju display, search, facebook i instagarm reklame

Izgradnja i održavanje jakih, dugotrajnih odnosa sa kupcima i klijentima. Pregovaranje o ugovorima radi maksimiziranja profita.

Odgovornosti za upravljanje ponudama za klijente, uključuju razvijanje jakih odnosa sa kupcima, povezivanje sa ključnim poslovnim rukovodiocima i zainteresovanim stranama uz  pripremu izveštaja o prodaji.

Account menadžeri takođe odgovaraju na upite klijenata i identifikuju nove poslovne mogućnosti na tržištu. U ovoj ulozi povezivaćete se sa višefunkcionalnim internim timovima (uključujući odeljenja za korisničku podršku i razvoj proizvoda) kako biste poboljšali celokupno korisničko iskustvo.

Ako imate osećaj za komunikaciju sa klijentima i razumete ponašanje potrošača, želeli bismo da vas upoznamo. Kandidati za ovu ulogu fokusiraće se na to da naši klijenti budu dugoročno zadovoljni sa našim proizvodima i uslugama.

Ovaj položaj može zahtevati povremena putovanja.

Odgovornosti:

  • Vodeća kontakt tačka za sva pitanja o upravljanju ponuda agencije
  • Izgradite i održavajte jake, dugotrajne odnose sa klijentima
  • Da poznaje account management software (CRM)
  • Pregovarate o ugovorima i bliskim ugovorima kako biste maksimizirali profit
  • Razvijte odnos pouzdanih savetnika i izvršnim sponzorima
  • Osigurajte blagovremenu i uspešnu isporuku naših rešenja u skladu sa potrebama i ciljevima klijenata
  • Jasno saopštite napredak mesečnih / kvartalnih inicijativa unutrašnjim i spoljnim zainteresovanim stranama
  • Razvijte novo poslovanje sa postojećim klijentima i / ili identifikujte područja poboljšanja kako biste ispunili prodajne prognoze
  • Pomaže u izazovnim zahtevima klijenta

Pozicija copywritera nezamisliva je bez svakodnevne kreativnosti, potkrepljene temeljnim istraživanjem.

Budući copywriter u komunikaciji sa timom uklapa svoj stil pisanja sa vizuelnim sadržajem, ali je i u mogućnosti da svojim tekstom diktira vizuelni sadržaj. Copywriter svestan je činjenice da dugačak i dosadan tekst može da odbije i najdinamičniji vizuelni sadržaj, poznaje moć kratkih formi teksta, uz korišćenje pravih reči i u dosluhu je sa zadacima drugih članova tima.

Uvek može biti u ulozi contentwritera, fokusira se na opise adekvatnih karekteristika proizvoda, što isto prilagođava željenom stilu klijenata. Poznaje i voljan je da se dalje edukuje na polju stvaranja teksta koji prodaje.

Odgovornosti:

  • Piše kreativne i atraktivne tekstove za web sajtove, reklame, brošure i društvene mreže
  • Sprovodi visokokvalitetna istraživanja i intervjue
  • Istražuje konkurente i uvek je u toku sa tržišnim trendovima
  • Prilagođava i koristi različite stilove pisanja za potrbe klijenata
  • Odgovornost za tekstualnu ispravnost teksta kao i za uređivanje i lektorisanje tekstova po potrebi
  • Upoznat je sa content marketingom
  • Upoznat je i koristi se FOMO i CTA metodom
  • Istovremeno radi na više projekata sa kratkim rokovima

Grfički dizajner zna da proces od ideje do realizacije, treba da bude transparentan ostatku tima.

Da u skladu sa željama klijenata na kreativan i jedinstven način stvori odogovarajući imidž klijenta. Budući grafički dizajner održava tehnička znanja pohađajući radionice dizajna, pregled stručnih publikacija i učestvovanje u profesionalnim društvima.

Dizajner u isto vreme razmišlja timski, prikuplja informacije i materijal, uklapajući svoju viziju sa zajedničkom misijom ostalih članova.

Odgovornosti:

  • Testira grafiku na raznim medijima i po potrebi menja dizajn nakon povratnih informacija
  • Radi sa širokim spektrom medija i koristi softver za grafički dizajn
  • Razvija ilustracije, kataloge, brošure, veb banere, logoe i logotipe
  • Radi obradu, retuširanje i manipulaciju fotografija
  • Ispunjava zahteve za: održavanje uputstva klijenata, otklanjanje kvarova, pozivanje na popravke
  • Radi sa copywriterom na izradi konačnog dizajna
  • Interesuje se za digitalni marketing

Sales funnel menadžer ima osećaj za uklapanje zahteva klijenta sa tehnološkim i finansijskim mogućnostima agencije.

Sarađuje sa SEO specijalistom u procesu formulisanja i predstavljanja marketinške strategije menadžmentu.

Povećanje posete web stranice klijenata, obavlja kroz analiziranje usluga, proizvoda i ciljne grupe klijenata, upravljanje i održavanje sales funnela, kao i kroz kreiranje landing pagea, radi postizanja bolje prodaje.

Odgovornosti:

  • Istražuje i pravi ciljane liste potencijalnih klijenata
  • Održava sistemsko upravljanje podacima
  • Osnovno finansijsko znanje
  • Kreiranje landing page
  • Prati prodajne aktivnosti i mogućnosti u Hubspot-u (CRM) i detaljno referiše te informacije menadžmentu
  • Ispunjava dodeljene mesečne ciljeve u predviđenim rokovima

SEO specijalista lako se prilagođava ključnim zadacima i odgovornostima agencije.

Optimizacija copy i landing stranica za marketing putem pretraživača, prve su odgovornosti ove pozicije, dok je izvođenje istraživanja, otkrivanje i proširivanje ključnih reči, stalna praksa u ovom poslu.

Poželjno je da SEO ekspert, zna da izračuna povraćaj ulaganja (ROI), upravlja SEM kampanjama na Guglu u skladu sa marketinškim trendovima, zahtevima agencije i klijenta.

Budući SEO specijalista je analitički i pronicljivi profesionalac koji je vešt komunikator i sposoban da sarađuje sa timom i klijentima.  

Odgovornosti:

  • Upravlja svim aktivnostima optimizacije pretraživača
  • Koristi se alatkama za analitiku veb stranica
  • Poznaje faktore rangiranja i algoritama pretraživača
  • Neprestano otkriva, proširuje i obavlja optimizaciju ključnih reči
  • Upravlja ponudama pomoću bid management tools
  • Upoznat je sa optimizacijom blogova
  • Razume marketing performanse, konverzije i akvizicije kupaca na mreži
  • U toku je sa najnovijim trendovima i najboljim praksama u SEO i SEM
krug

Na ovom mestu možeš biti ti!

Ako vidiš sebe kao kreativnu osobu, koja pliva u digitalnom svetu, zakaži intervju za posao već danas.

Posebno cenimo timske igrače, osobe sa izraženim smislom za humor kao i kreativce koji imaju iskustvo u radu na pozicijama koje su otvorene.

Pogledaj opis karijera dalje na sajtu u padajućem meniju, vidi kojim osobinama odgovaraš i ne oklevaj da budeš deo kreiranja marketinških standarda.

Srećno!

krug
group 1

U ovom pdf dokumentu stoji detaljno objašnjenje zaduženja koja nosi svaki karijerni nivo.

krug beli