4 razloga da angažujete marketinšku agenciju 

Podeli

Digitalni marketing je danas ključan za svakoga ko se bavi prodajom. Kako se većina prodaje obavlja online, on je neophodan skoro svima  – od startapa koji tek traže svoje mesto u biznis svetu, do kompanija sa razvijenim brendom i infrastrukturom. 

Kako je to oblast koja se stalno menja, od velike je važnosti pratiti sve najnovije trendove i načine rada. Zbog toga smo odlučili da vam danas predstavimo 4 razloga zbog kojih biste trebali da angažujete marketinšku agenciju i omogućite joj da se brine o imidžu vašeg biznisa.  

Marketing agencije vam pružaju eksperte  

Najveći deo malih preduzeća može sebi da priušti samo jednu osobu koja će se baviti marketingom. To može biti veoma ograničavajuće, jer jedna osoba ne može biti ekspert za sve što je vašoj firmi potrebno. Možda će ta osoba biti odličan u pravljenju i montiranju video-snimaka za vaš marketing, ali neće znati da piše kreativan sadržaj za vaš sajt niti da uradi optimizaciju za pretraživače (SEO).  

S druge strane, kada unajmite marketinšku agenciju, na digitalnoj prezentaciji vaše firme radi više ljudi sa iskustvom i znanjem iz različitih oblasti. Video-sadržaj, pisanje teksta (copywriting), web dizajn, pravljenje sajta, itd.  

Uz neophodne veštine koje ti eksperti imaju, marketinška agencija će vam kreirati dugoročne planove za vaše preduzeće koji će ga ne samo predstavljati u dobrom svetlu na internetu već i povećati njegovo poslovanje.  

Marketing agencije vam štede novac i vreme 

Svima je jasno da je vreme novac i da štednjom vremena zapravo štedite i novac. Mnoge vlasnike biznisa često odbijaju visoke cene početnih usluga koje marketing agencije imaju. Razlog tome je što ne vide odmah benefit koji bi im agencija donela, zbog čega se odlučuju da poslove marketinga dodele nekome iz svoje firme, ili da otvore sopstveni marketing tim.  

Ipak, kada se pogleda dugoročno, troškovi sopstvenog marketing tima su višestruko veći od onoga što biste plaćali agenciji. Troškovi intervjuisanja, uvođenje novih ljudi u firmu i njihovo privikavanje na vaš sistem rada, njihove plate i plaćanje različitih softvera i alata koji će im biti potrebni za rad, samo su neke od obaveza koje biste imali.   

Istovremeno, marketing agencija ima sve neophodne ljude i alate i odmah je spremna za rad na vašem projetku. Većina preduzetnika želi da uštedi što je više vremena moguće, a unajmljivanjem agencije većinu posla prepuštate njima i imate više vremena da se posvetite svojim ostalim poslovima dok samo pratite rezultate marketinga.  

Marketing agencije daju nove perspektive  

Vi i vaš tim ste dugo u biznisu kojim se bavite i potreban vam je neko ko bi celokupnu situaciju u vašoj firmi i njen marketing sagledao sa strane. Baš tu prednost vam donose marketinške agencije. Ljudi koji rade u njima imaju iskustva sa radom u različitim industrijama, i sa različitim klijentima, tako da mogu da za vas realno ocene situaciju u kojoj se nalazi vaš brend.  

Agencije nisu pristrasne i daće vam objektivnu sliku toga kako vaš brend trenutno izgleda vašim posetiocima, ali i to kako bi trebalo da se izgleda. Ukazaće vam na dobre trenutke, na propuste koje ste imali, neiskorišćene prilike i prilike koje nikako ne biste smeli da propustite. Na primer, možda ste do sada imali dobar marketing, ali ste njime pokušali da utičete na pogrešnu demografsku grupu. Ili vam je jedna marketinška odluka napravila štetu koje niste ni bili svesni. Sve u svemu, ovaj pristup vam pruža priliku da probate i brojne nove strategije i pristupe koje ranije niste uzimali u obzir. Možda otkrijete nešto što će vas oduševiti, a što nikada ne biste bez pomoći agencije.  

Marketing agencije vam nude merljive rezultate 

Nijedan biznis ne želi da ulaže u nešto što ne donosi rezultate. Sa brojnim taktikama u marketing industriji koje postoje danas, teško je unapred znati šta donosi rezultate, a šta ne. Zato marketing agencije pomno prate rezultate svog rada, i vi kao klijent dobijate mesečne izveštaje. Izveštaji mogu da prate šire stvari poput rasta broja pratilaca na društvenim mrežama, rasta broja posetilaca sajta, porasta prodaje na sajtu, ali i neke uže poput toga koliko je ljudi kliknulo na vašu reklamu na Facebooku i sa nje došlo na vaš sajt da kupi proizvod ili uslugu. 

Konkretnije, agencija vam pomaže da pratite koliko vam se vraća spram uloženog. U marketing svetu to se obeležava kao ROI (Return of Investment) i svaka ozbiljnija kompanija ove indikatore pomno prati.  

Agencija za digitalni marketing obično nudi i jasan uvid u to kako potencijalni klijenti stupaju u kontakt sa vašim sadržajem i brendom. Sa podacima koje dobijete, zajedno sa agencijom planirate buduće marketing kampanje.  

Odabir prave agencije 

Pre nego krenete u potragu za pravom marketinškom agencijom imajte nekoliko stvari na umu. Danas postoji popriličan broj agencija koje se bave digitalnim marketingom, ali mali broj onih koji umeju da ispune ono što obećaju.  

Digitalni marketing je spor proces koji zahteva kontinuitet da bi pokazao svoje prave rezultate, stoga izbegavajte one koji vam nude brze i lake rezultate.  

Odredite šta su vam glavni zahtevi koje imate, i ocenite da li agencije koje razmatrate mogu to da ispune ili ne. Takođe, pogledajte koliko iskustvo iza sebe imaju jer nije isto unajmiti agenciju koja ima dugogodišnje iskustvo spram agencije koja je počela digitalnim marketingom da se bavi pre nekoliko meseci.  

Mi u ProDigital Design nudimo potpuno besplatne konsultacije tokom kojih razgovaramo o vašim željama i potrebama i ukazujemo na potencijalna rešenja. Imamo višegodišnje iskustvo u radu sa klijentima iz različitih industrija i znamo kako da unapredimo vaš biznis.  

Zakažite konsultacije danas!  

Istražite više

Blog

Svakom biznisu je potreban prodajni levak, ali ne onakav kakav vi mislite 

Ovaj tekst govori o važnosti prodajnog levka, odnosno putanje po kojoj se potencijalni kupci kreću.  Prodajni levak je marketinški tok koji značajno utiče na način na koji razvijate svoje poslovanje. Gotovo svaki biznis danas koristi ovaj tok kako bi organizovalo i vizualizovalo svoju strategiju prvog koraka potencijalnog kupca ili klijenta.